logotypy_opisane

Multiwitaminy Produkty Olimp

Firma Olimp jest obecna na rynku suplementów diety już od wielu lat, niezmiennie wiodąc prym wśród pozostałych producentów. Marka stawia nie tylko na najwyższą jakość swoich produktów, które wykazują się niezwykłą skutecznością, ale także na schludny i elegancki wygląd opakowania – prawdą jest bowiem, że na atrakcyjność produktu w pierwszej kolejności wpływa właśnie jego wygląd. Olimp Laboratories to firma, która już od początku lat 90 XX wieku nieprzerwanie obecna jest na rynku suplementów diety.
Firma założona została w 1990 roku. Od samego początku przyświecała jej idea tworzenia takich suplementów diety, które zapewnią konsumentom lepszy poziom życia, dzięki poprawie zdrowia i zwiększeniu witalności. Producent ten nieustannie pracuje nad udoskonalaniem receptur swoich produktów, dzięki czemu z każdym dniem rzesze zadowolonych konsumentów, z chęcią sięgających po kolejne produkty, stale rośnie. Dzięki najwyższej jakości oferowanych suplementów diety, firma odniosła sukces nie tylko na rodzimym rynku, ale także cieszy się sławą w Niemczech, Austrii, Szwajcarii oraz Francji.
W produktach tej marki znajdują się wyłącznie składniki najwyższej jakości, w najlepiej i najłatwiej przyswajalnych formach (na przykład chelatów). Dzięki dbałości o jak najlepszą jakość, konsumenci mają pewność, że w preparatach z pewnością nie znajdą się żadne tanie zamienniki.
Olimp Sport Nutrition w swojej niezwykle bogatej ofercie posiada produkty dedykowane zarówno sportowcom, uprawiającym rozmaite dyscypliny: siłowe, wytrzymałościowe, a także kulturystykę, jak również osobom niezwiązanym ze sportem.

Wśród asortymentu firmy znajduje się także wiele preparatów witaminowych, dedykowanych każdemu, kto potrzebuje ich uzupełnienia w codziennej diecie. W ofercie znajdują się więc witaminy zarówno dla sportowców (obok preparatów przeznaczonych typowo dla nich), jak również dla kobiet w ciąży czy osób zmagających się z niedoborami żelaza oraz magnezu. Dzięki najwyższej jakości i skuteczności produktów, firma cieszy się niezmąconym zaufaniem konsumentów.

bsn2

Odżywki od BSN Nutrition

BSN Nutrition jest jednym z wiodących producentów suplementów diety przeznaczonych dla sportowców, kulturystów i wszystkich, którzy poddają swoje ciało intensywnym treningom. Liczne, pozytywne opinie o firmie to efekt jej starań, ażeby swoim klientom dostarczyć najlepszej jakości produkty. Wiadomo bowiem, że w czasie ciężkich ćwiczeń mięśnie działają o wiele lepiej, jeśli otrzymują specjalne wzmocnienie w postaci wspomagających je preparatów. Pośrednio pomagają im one rosnąć, a także wzmacniają i ułatwiają szybszą regenerację – tym samym treningi stają się lżejsze, a efekty widoczniejsze. Łatwiejszy trening i skuteczność ćwiczeń przekłada się na większą energię i motywację do działania, a to z kolei skutkuje jeszcze lepszymi efektami – warto więc stosować tego typu preparaty.
BSN jest w tej branży bardzo znany nie bez powodu. Firmę założono w 2001 roku i od tego czasu pięła się w górę we wszystkich rankingach, trafiając do ścisłej czołówki. Jest to firma nowoczesna, która świetnie wykorzystuje możliwości czasów współczesnych – w produkcji swoich preparatów bazuje na nowoczesnych technologiach i zaawansowanych badaniach. Dzięki nim udaje im się tworzyć unikalne receptury – przynoszące im wyróżnienia i nagrody, a klientom firmy satysfakcję z dobrze prowadzonej suplementacji i widoczne efekty ciężkiej pracy na siłowni.
Wiadomo, że podstawowym budulcem mięśni są białka – i że warto je przyjmować w postaci suplementów diety, ponieważ tym samym można wspomóc swój organizm w walce o większą masę i moc. Wśród produktów firmy BSN można zatem odnaleźć wysokiej jakości odżywki białkowe, a także gainery zawierające w swoim składzie białka i węglowodany. Dzięki nim mięśnie nie tylko mają więcej budulca, ułatwiającego ich wzrost, lecz również i cukrów, które zapewnią im energię do dalszej, wzmożonej pracy. Potrzeba bowiem wielu ćwiczeń, ażeby zobaczyć wreszcie wymarzone efekty, a zatem wielkiej ilości energii i motywacji do działania. Na przykład produkt True-Mass 1200 posiada właśnie białko i węglowodany, lecz również i błonnik oraz enzymy trawienne, zmniejszające uczucie głodu.
W ofercie firmy znaleźć można również inne, cenne produkty – na przykład Amino X, zawierający rozgałęzione aminokwasy BCAA. Ten środek dla sportowców zbiera świetne opinie, ponieważ pobudza procesy anaboliczne, hamując przy tym katabolizm mięśni. Wspiera budowę masy mięśniowej, a do tego jest naprawdę pyszny – może mieć na przykład smak arbuza lub jagód. Wśród polecanych suplementów diety przed treningiem znajduje się również NO-Xplode oraz NITRIX – w formie proszku lub wygodnych kapsułek.

thermo stim

Spalanie tłuszczu z Olimpem

Niszczenie tłuszczu w organizmie ma bezpośrednio powiazanie z temperaturą ciała. W związku z tym właśnie trzeba brać pod uwagę możliwość wykorzystywania takich środków, które będą w stanie zagwarantować nam podniesienie temperatury ciała w taki sposób, że uda się nadmierne kilogramy w sposób skuteczny zlikwidować. Jeśli chodzi o tak zwane spalacze tłuszczu to obecnie cieszą się sporym zainteresowaniem i dlatego proponujemy Thermo stim nowy produkt firmy Olimp, która ma w swojej ofercie już kilka udanych spalaczy, które dobrze się sprawdziły.

Nowy produkt przygotowany został podobnie jak poprzednie i ma wpływać w trakcie treningu na podniesienie temperatury ciała w ten sposób, że uda się pokonać nadmierne kilogramy bez większego problemu. Thermo stim to produkt naturalny, który powiązany będzie z procesami tremogenezy oraz lipolizy. Jego idealne zestawienie będzie hamować apetyty oraz pozytywnie wpływać na przemianę materii, dlatego zawsze będzie można korzystać z cennego wpływu produktów na nasze zdrowie. Jeśli sięgamy po Thermo stim nie musimy się niczego obawiać, ponieważ produkt jest naturalny i będzie działał pozytywnie bez żadnych skutków ubocznych. Jeśli ktoś zastanawia się jakie suplementy spalające tłuszcz wybrać może zainteresować się tym nowym produktem firmy Olimp. Warto również zauważyć, że jest to taka marka, która obecnie mocno pracowała nad przygotowanie jakościowego spalacza, szczególnie że rynek w tym zakresie ciągle się zmienia i udoskonala. Zawsze jednak odchudzanie to proces, który zależy od nas i naszego zaangażowania tabletki same nas nie odchudzą.

W przypadku spalacza firmy Olimp mamy produkt dobrze przygotowany, który oferowany jest w wygodnych kapsułkach, dlatego można mieć go zawsze pod ręką i przyjęcie go nie będzie stanowić żadnego problemu. W momencie, gdy przyjdzie na to moment będzie można wygodnie przyjąć kolejną kapsułkę. Zaletą produktu jest również to, że niszczy wolne rodniki i zmniejsza zmęczenie naszego organizmu w trakcie ciężkiego treningu.

olimp gain bolic 6000

Olimp Gain Bolic 6000

Olimp Gain Bolic 6000 jest znanym suplementem diety głównie dla kulturystów oraz sportowców nastawionych na szybkie i skuteczne budowanie tkanki mięśniowej. Produkt składa się w 75% z łatwo przyswajalnych węglowodanów (energia), a w 15% z białek oraz aminokwasów (budulec). Pozostałe składniki obecne są w proszku w mniejszej ilości. Są to w większości witaminy i minerały wypłukiwane z organizmu w czasie dużego wysiłku fizycznego. Dodatek z nich sprawi, że wzmożony wysiłek nie będzie wycieńczał organizmu. Ze składników uzupełniających najważniejsze znaczenie ma kreatyna. Jeśli Olimp Gain Bolic 6000 będzie przyjmowany w dawkach zalecanych przez producenta, powinno to wystarczyć do utrzymania poziomu nasycenia tkanki mięśniowej tą substancją.

Zadaniem Olimp Gain Bolic 6000 jest w pierwszej kolejności dostarczanie energii osobom, które planują szybkie zwiększenie masy mięśniowej i są w trakcie treningu oporowego. Skład suplementu został tak dobrany, by energia dostępna była natychmiast po jego spożyciu, ale jej część była uwalniana także przez dłuższy czas w mniejszych ilościach. Pozwala to na ułatwienie i przyspieszenie regeneracji mięśni.

Olimp Gain Bolic 6000 jest produktem kompleksowym, co w praktyce oznacza, że razem z niezbędną energią i ułatwieniem jej wykorzystania otrzymuje się zestaw budulca, który jest tak dopasowany, by katabolizm został ograniczony do minimum, a anabolizm był intensyfikowany.

W zależności od intensywności treningu, od diety i od reakcji organizmu na suplement, należy przyjmować od 1 do 4 porcji preparatu dziennie, każda w ilości 100g produktu. W dniach bez treningu należy przyjmować Olimp Gain Bolic 6000 między posiłkami, a w dniach z treningiem należy dołożyć jedną porcję zaraz po treningu.

Produkt jest suplementem diety i przy zachowaniu odpowiedniego dawkowania nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Należy mieć jednak na uwadze, że opakowanie produktu zawiera blisko 4.000 kalorii i znacznie podnosi kaloryczność diety. Gainer nie zawiera błonnika.

Przepis na idealny trening na plecy

Znudziły cię siłownia, basen i wyciskanie siódmych potów we własnym pokoju? Wydaje ci się, że wykorzystałeś już wszystkie możliwe schematy i obawiasz się, że monotonia niedługo zabije twoją motywację do uprawiania aktywności fizycznej? Nic podobnego! Wszystko zależy od twojej kreatywności. Znajdź nieszablonowe miejsca, próbuj nowych dyscyplin. Inspiruj się tym, co cię otacza.

Z naszej strony możemy zaproponować niecodzienny sposób na ćwiczenia na plecy. Same w sobie będą niezwykle proste, jednak otoczka sprawi, że z całą pewnością nie będziesz znudzony ani rozczarowany.

Zacznij od założenia wygodnego ubrania sportowego. Zabierz ze sobą wodę i zdrową przekąskę, a na uszy załóż słuchawki z ulubioną muzyką. Spójrz na mapę i znajdź oddalony o kilka kilometrów park, w którym nigdy nie byłeś, a następnie tam pobiegnij. Jeśli wolisz, możesz wybrać bardziej oddalone miejsce i jechać na rowerze.

Na miejscu wystarczy już urządzić sobie prywatną… lekcję WF-u. Zacznij od wyciągnięcia mięśni grzbietu. Rozciągnij się do góry, usiądź na kolanach i jak najdalej sięgnij rękami do przodu. Potem wstań i przystąp do wykonywania… zwykłych skłonów. To najprostsze, ale też niezwykle skuteczne ćwiczenie na plecy. Zrób kilkanaście powtórzeń, próbując dotknąć trawy. Potem powtórz to samo, ale poruszaj się na skos. Nie staraj się poruszać zbyt szybko, prostuj się krąg po kręgu. Kiedy skończysz, wykonaj dynamiczne skręty tułowia, a potem kilkanaście razy mocno ściągnij łopatki.

Kiedy skończysz, uklęknij na trawie. Oprzyj się dłońmi i prostuj jednocześnie naprzemienne nogi i rękę. Na koniec połóż się na brzuchu i udawaj, że pływasz pozostając na ziemi.

Jeśli podoba ci się ten pomysł, pamiętaj, że będzie jeszcze ciekawiej, jeśli do wspólnego treningu pleców zaprosisz przyjaciół. Po ćwiczeniach możecie urządzić zdrowy piknik, a całość świetnie będzie połączyć z wycieczką rowerową lub wypadem na jezioro. Jak widzisz, każdą rutynę można rozpędzić, jeśli tylko odpowiednio się postarasz. Kiedy tylko cię dopadnie, zamiast rezygnować z ćwiczeń, postaraj się o niekonwencjonalne urozmaicenie – ono sprawi, że na nowo odnajdziesz w wysiłku przyjemność.

Eliminacja węglowodanów – całkowita czy częściowa?

Kiedy zabieramy się za ćwiczenia na redukcję, musimy koniecznie zrobić też coś ze swoją dietą. Trening na redukcję ma sens tylko wtedy, kiedy dodatkowe zapotrzebowanie na energię nie będzie od razu rekompensowane poprzez przyjmowanie energii z zewnątrz. W takim razie, w najlepszym wypadku, nasza masa w ogóle by się nie zmieniła, a w gorszym wypadku, przynajmniej w tej optyce, doprowadzilibyśmy do wzrostu masy poprzez przyrost naszej tkanki mięśniowej. Czy zatem naturalnym krokiem jest wyeliminowanie wszystkich węglowodanów z diety, kiedy bierzemy się za trening na redukcję? Nie do końca.
Na pewno konieczne jest zmniejszenie ich podaży w naszej diecie. Jest to w miarę oczywiste i intuicyjne. Sęk w tym, że nasze organizmy mogą różnie reagować na nową sytuację związaną z brakiem energii. U niektórych osób następuje natychmiastowe przestawienie się na tłuszcz i nie ma tu w zasadzie żadnych problemów. U innych osób dojdzie jednak do ataku organizmu na tkankę mięśniową i jej redukcję celu zminimalizowania energii potrzebnej do działania. Organizm „myśli sobie”, że jeśli będzie musiał zasilać mniej mięsni, łatwiej sobie poradzi z deficytami.
Jeśli boimy się takiej sytuacji, ćwiczenia na redukcję trening na redukcję powinien być połączony z przyjmowaniem węglowodanów w ilości około 150 gramów każdego dnia, najlepiej w posiłku porannym oraz w czasie samego treningu i bezpośrednio po nim. Nie chodzi tutaj o podniesienie kaloryczności posiłków, ale o dostarczenie glikogenu do mięśni wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny. Zmniejszy to oczywiście skuteczność naszych wysiłków o ilość energii dostarczoną do organizmu w postaci cukrów i innych węglowodanów do cukrów zbliżonych, ale całość naszego wysiłku może nawet na tym w dłuższej perspektywie zyskać, ponieważ zachowamy możliwość wykonywania większej pracy dzięki zachowaniu tkanki mięśniowej i oczywiście sam fakt posiadania tkanki mięśniowej jest czymś, co stanowi cel sam w sobie dla osób podejmujących trening jakiegokolwiek rodzaju.

Skuteczne sposoby na odchudzanie dziecka

Choć o nadwadze zazwyczaj mówi się jako o problemie młodzieży i osób dorosłych, nie można nie zwrócić uwagi na to, że coraz częściej zmagają się z nią również najmłodsi. Na szczęście, z otyłych maluchów nie muszą wcale wyrosnąć otyli dorośli, a odchudzanie dziecka wcale nie jest zadaniem aż tak skomplikowanym, aby wątpić w szansę na jego powodzenie.
Gdy wydaje się nam, że nasze dziecko nie jest już rozkosznie pulchne, ale otyłe, nie powinniśmy udawać, że problem nie istnieje. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się przy tym kontakt z lekarzem pediatrą i to właśnie on powinien poprzedzić wszystkie inne podejmowane przez nas działania. Ma on ogromne znaczenie przede wszystkim dlatego, że nadwaga nie zawsze jest konsekwencją braku dyscypliny i błędów popełnianych przez rodziców dziecka. Niejednokrotnie okazuje się, że jest to jeden z sygnałów wysyłanych przez organizm mający problemy z utrzymaniem zdrowia dziecka na oczekiwanym poziomie, a pediatra jest najbardziej kompetentną osobą, która mogłaby to stwierdzić.
Jeśli dziecko tyje przede wszystkim dlatego, że lubi jeść, a rodzice do tej pory nie walczyli z jego złymi nawykami żywieniowymi, odchudzanie również nie musi jawić się jako czynność szczególnie skomplikowana. Kluczem do sukcesu jest nie walka z dzieckiem, ale ze złymi nawykami, jakich nabrało, niejednokrotnie okazuje się przy tym, że trud pracy nad sobą powinni podjąć również pozostali członkowie rodziny.
Odchudzanie zawsze jest połączeniem ograniczenia spożywania kalorycznych posiłków z większą ilością ruchu, dieta odchudzającego się dziecka nie powinna jednak różnić się do tej, jaką stosują członkowie jego rodziny. Niedopuszczalne jest serwowanie maluchowi jabłka, gdy reszta rodziny zajada się bezami, nawet bowiem w przypadku, w którym metoda taka zacznie przynosić rezultaty, będzie trzeba liczyć się z tym, że rezultaty te charakteryzować będzie tymczasowość. Również aktywność fizyczna powinna być przedsięwzięciem łączącym całą rodzinę, dziecko będzie bowiem postrzegało ja jako bardziej atrakcyjną.

Drążek dla pięknego wyglądu pleców

Obecnie posiadanie wysportowanego, smukłego ciała cieszy się dużym powodzeniem. Siłownie i kluby fitness przeżywają rozkwit, witając w swych progach coraz to nowych klientów. Nie wszystkim oczywiście wystarcza motywacji, aby regularnie uprawiać jakikolwiek sport, ale efekty, jakie można dzięki temu osiągnąć potrafią przekonać choćby do podjęcia próby. Zobaczyć można umięśnionych, wysportowanych mężczyzn, ale kobiety im nie ustępują. Każdej z grup zależy najczęściej na wyrzeźbieniu w inny sposób mięśni różnych części ciała, jednak sporą uwagę obie poświęcają plecom i ramionom. Smukłe barki, które odsłaniają sukienki latem prezentują się niezwykle elegancko i świadczą o tym, że kobieta dba o siebie. Mężczyźni dbają o to, by ich mięśnie były bardziej rozbudowane i widocznie odznaczały się pod koszulką. Trening na drążku jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla pań, jak i dla panów.
Wciąż panuje mylne przekonanie, że podciąganie przeznaczone jest głównie dla mężczyzn, ponieważ pomaga rozbudować w wyraźny sposób mięśnie ramion i pleców, a stopień trudności jest zbyt duży dla delikatnych kobiet. Jednak ćwiczeniami z pomocą drążka z powodzeniem można zastąpić inne formy treningu kształtującego plecy, a intensywność dopasować do swoich potrzeb. Kobiety, którym zależy wyłącznie na nabraniu siły i wysmukleniu mięśni pleców oraz ramion, z równym powodzeniem mogą pokusić się o trening na drążku. Muszą jedynie pamiętać, żeby ćwiczyć nie częściej niż 1 lub dwa razy w tygodniu po 4-5 powtórzeń. Barki nabiorą wtedy ładnego wyglądu, bez zbytniego rozrostu masy mięśniowej. Panowie, którym zależy na tym, aby ich plecy były szerokie i muskularne z powodzeniem mogą wykonywać bardziej intensywne oraz częstsze ćwiczenia, nie częściej jednak niż 3 razy w tygodniu, aby niepotrzebnie nie forsować mięśni.
Aktywnie spędzony czas nigdy nie jest czasem straconym, a piękna rzeźba pleców jest tego dodatkowym plusem. Dlatego do swojego planu treningowego warto włączyć ćwiczenia na drążku – efekty będę powalające, a plecy i ramiona ukształtowane w ładny sposób.

Fit young man pinching his stomach

Trening na redukcję wykonywany mimochodem

Tytuł jest tutaj małym żartem, ponieważ proponowany ćwiczenia na redukcję to przede wszystkim regularne chodzenie. Tak, najzwyklejsze chodzenie, spacerowanie, chociaż w marę możliwości wykonywane dość szybkim krokiem. Jakim cudem ćwiczenia na redukcję mogą być aż tak proste?
Wcale nie działają tutaj jakieś specjalne mechanizmy. Nasz organizm magazynuje energię w postaci tłuszczu, ponieważ przewiduje, że w przyszłości będzie musiał z niej skorzystać do napędzania samego siebie w sytuacji, kiedy przez dłuższy czas nie będzie dostępu do pożywienia. Bo o to właśnie w tym wszystkim chodzi i jeśli sobie to uświadomimy do porządku, ćwiczenia na redukcję w postaci chodzenia przestana nas tak strasznie dziwić.
Chodzenie jest ćwiczeniem, które poleca się każdemu z co najmniej kliku powodów. Najważniejsze jest jego bezpieczeństwo, ponieważ od chodzenia jeszcze nikt nie zrobił sobie krzywdy. Nasz organizm jest zbudowany tak, by chodzenie było dla niego najbardziej naturalna czynnością ze wszystkich, a pozycja stojąca była bardziej korzystna, niż pozycja leżąca i tym bardziej siedząca. Kiedy chodzimy, pracuje nasze całe ciało i siły bardzo dobrze się rozkładają.
Przytoczony tutaj fakt też jest bardzo ważny. Praca całego ciała to zawsze dobry trening na redukcję, ponieważ ważne jest w nim wykonywanie jak największej pracy, meczenie się w jak największym stopniu. Jeśli mocno obciążamy tylko pojedyncze części naszego ciała, szybko odmówią one posłuszeństwa. Jeśli obciążenie rozkładamy na cały organizm, nie będzie z tym tak wielkich problemów i będziemy mogli przez dłuższy czas wykonywać nasze ćwiczenia na redukcję. Suma wysiłku wszystkich mięśni będzie zdecydowanie największa, a to właśnie ona przekłada się na spalanie zmagazynowanych kalorii. Co też ważne, wysiłek będzie się rozkładał na dłuższy okres czasu, dzięki czemu organizm w naturalny sposób zacznie sięgać do zgromadzonych głębiej zapasów energii, a nie tylko spali to, co jest pod ręką i będzie zaraz po zakończeniu wysiłku głodny.

Men with perfect abs

Zacznij pracować na piękny i płaski brzuch

Istnieje wiele powodów, dla których niektórzy ludzie wkładają wiele pracy w uprawianie sportów i prowadzenie aktywnego stylu życia. Do tych zdecydowanie najczęstszych z nich należy rzecz jasna nasz wygląd – sport pozwala nam na wypracowanie atrakcyjnej sylwetki, która świetnie prezentuje się w oczach innych ludzi. Oczywiście, jeśli ktoś chce skutecznie zadbać w taki sposób o swój wygląd zewnętrzny to musi pracować osobno nad wszystkimi partiami swojego ciała, aby były one równomiernie rozwinięte. Sporo problemów sprawia nam tutaj brzuch. Nie każdy kto często uprawia sport może poszczycić się pięknym „sześciopakiem”, bowiem takie efekty są znacznie trudniejsze do osiągnięcia, niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Zresztą, praktycznie większość ludzi podchodzi do tego w niezbyt odpowiedni sposób i popełnia w takich kwestiach mnóstwo błędów, przez co cały wkładany w to wysiłek zwyczajnie idzie tutaj na marne. Jeśli komuś marzy się w takim razie faktycznie piękny, atrakcyjny brzuch, to przede wszystkim powinien dowiedzieć się, co pomoże mu w uzyskaniu jak najlepszych efektów.
Trening na płaski brzuch jest bardzo szeroką kwestią, przez co nie wolno nam oczekiwać, że samo tylko wykonywanie zwykłych brzuszków przyniesie nam tutaj jakiekolwiek zadowalające efekty. Przede wszystkim musimy zadbać o możliwie zróżnicowany plan treningowy, który zaangażuje wszystkie partie mięśni w naszym brzuchu. Ponadto same ćwiczenia warto połączyć z innymi bardzo ważnymi tutaj aktywnościami, takimi jak bieganie czy pływanie. Doskonale wpływają one na wygląd naszego brzucha i są bardzo pomocne w skutecznym spalaniu tkanki tłuszczowej.
Warto w takim razie poświęcić na to nieco czasu i przygotować dokładnie takie ćwiczenia na płaski brzuch, jakie będą w stanie przynieść nam najlepsze efekty. Oczywiście, w wielu przypadkach nie jest to proste, a ponadto zawsze będziemy musieli włożyć w to naprawdę sporo pracy. Niemniej jednak cały związany z tym wysiłek jak najbardziej się nam opłaca, bowiem dzięki niemu znacznie polepszymy całą naszą sylwetkę!